Pagini

luni, 16 noiembrie 2015

Piele frumoasa si sanatoasa....doar cu Farmec

De când mă știu am avut probleme ba cu tenul,ba cu mâinile si alte probleme de piele care dăm cu toţii peste ele.Uneori si cauza vremii poate fi un impediment, alteori din cauza ca ne maturizam prea devreme si ne apar diferite coșuri si bine înţeles serviciul pe care îl avem(unii dintre noi).Toate aceste lucruri ne poate afecta piele într-un fel sau altul.Care nouă sigur nu ne place si încercăm diferite tratamente pentru a avea o piele normală si sănătoasa.
Sursa:stafilococ.com


Specialiștii Gerovital ne-au fost întotdeauna alături cu produsele Farmec care ne-a protejat pielea si am obținut ceea ce ne-am dorit într-un timp foarte scurt.Crema antiacneica a apărut acum ceva timp, dar încă eu nu o aveam si mă chinuiam cu diferite remedii.De la vîrsta de 14-15 ani am avut aceste probleme cu acneea încercînd diferite tratamente naturiste chiar si băbești, dar nici unul nu a dat un rezultat bun.Remediile pe care le-am încercat eu: loțiune pe baza de suc de varza este eficienta pentru combaterea excesului de sebum, acesta fiind principalul factor in apariția coșurilor.Aplicăm de câteva ori pe zi,tamponând zonele afectate.Feliile de măr, rase unde le storceam si apoi adaugăm doua lingurițe de miere după care aplicam pe fata ca o masca si lăsam sa acționeze cel puţin 15 minute si îndepărtăm cu dischete înmuiate in ceai de mușețel. Feliile de mar întregi le frecăm pe pielea afectat de doua ori pe zi.Castravetele, aloe vera,lămâia sunt printre cele mai cunoscute remedii pe care le putem folosi pentru combaterea acneei.Pentru mine a fost momente si clipe foarte grele,deoarece nu scăpam nici în ruptul capului de aceștii ''vulcanii''.Atunci când aveam vreun eveniment sau cînd îţi era lumea mai dragă trebuia sa ai aceste neplăceri.După cunoscutul proverb ''Chipul omului este oglinda sufletului''așa suntem si noi.Fata cate odată ne poate trăda.
Am fost la diferite cabinete,medici dar tot degeaba îmi treceau o perioada apoi iarăşi apăreau.Pană cînd m-am lăsat păgubașa si am aflat de Gerovital H3 Derma + unde au produse de tradiție si oferă clienților rezultatul de care au nevoie.Am achiziționat crema antiacneica si după câteva utilizări am fost chiar foarte mulţumita.Aplicăm de doua ori pe zi.Aceasta crema reduce apariția acneei,punctelor negre si roseti.De mult timp căutam aceasta crema,care pe la alte firme cum e Vichy, Bioderma si multe altele nu a fost după așteptările mele.Raportul calitate -preț e chiar pe măsura așteptărilor mele.

Alte probleme pe care le-am mai avut au fost acelea întîlnite la locul de munca.După o perioada de timp mâinile mele începeau sa fie crăpăcioase,pline de bătături si bine înțeles urate ,inestetice. Toții cei care mă vedeau rîdeau de mine si îmi spuneau tot timpul sa folosesc diferite produse pentru a scăpa de aceasta problema.Oricîte sfaturi ascultam si puneam in practica tot degeaba pentru ca asta îmi e serviciul,de aici cîştig bani, de aici trăiesc.Dar totuși trebuie sa fim cat de cat si îngrijiți nu atunci cînd ieşim pe undeva,petreceri, sa avem aceste mîini.Atît la femei cat si la bărbaţi aceste probleme pot dispărea dacă le ţinem tot timpul din scurt si le tratam cu produse speciale.Atunci cînd avem un serviciu care necesită mai mult folosirea mâinilor după părerea mea cred ca trebuie sa luăm diferite masuri.Purtarea mânușilor este principalul lucru pe care ar trebui sa-l facem.Daca totuşi nu putem purta mănuși ar trebui evitat pe cat posibil afectarea mîinilor.Sa facem totul cu multa grija si foarte atenți.Nu sa muncim si atunci cînd ieşim pe ușă,poarta sa plecam alta sa rada de noi.
Sursa:secretedefrumusete.com

Spre exemplu dacă lucram la o fabrica de încălțăminte, la lipit tot adezivul care ne cade pe mâini este foarte greu de curățat.Toată încălțămintea trece prin mâinile noastre.Atât mîinile ne sunt afectate cat si noi ne putem îmbolnăvi deoarece are un miros foarte puternic si nu poți rezista.


Am început sa folosesc produsele de la Farmec si rezultatele au fost foarte uimitoare.Am curățat cu grija bătăturile si am aplicat crema pentru mîini.După o perioada de timp am fost foarte mulțumită pentru rezultatele pe care le-a dat si chiar le-am recomandat si colegelor mele acesta crema uimitoare.
La locul de munca pot apărea diferite probleme de piele, care ne afectează foarte mult.Atît accidente care se întâmpla fără sa vrei cat si alte probleme care ne afectează numai pe noi.Eu cred ca trebuie sa fim mult mai atenți cu noi înșine si sa avem mai multa grija de piele noastră.


Acest articol participa la SuperBlog.

2 comentarii: