Pagini

luni, 30 noiembrie 2015

Cu Nutrivita vei avea un stil de viata mai sanatos.

La TVR2 s-a anuntat promovarea unei diete cat mai sanatoase si echilibrate ,doar cu produse de calitate si cred ca si cunoscute de majoritatea dintre voi.La acest eveniment s-a inscris foarte multa lume,dar si de altii partenerii media cum ar fi Mujer, RadioLynx ,Zelist dar si bloggeri partenerii foarte cunoscuti Daniel Botea(bloggerul care a castigat locul 1 in Spring SuperBlog2015),Dana Lalici autorul blogului SexulSlab.info unde ve-ti gasi diferite articole despre dieta atat cat si despre frumusete.Urmaresc foarte atent toate articolele postate si incerc si eu sa am o dieta cat mai echilibrata si sanatoasa.

Eu cred ca in ziua de azi trebuie sa fim foarte atenti la ceea ce ne achizitionam pentru a fi cat mai sanatosi si nu a avea probleme cu dieta.Pot spune ca am o greutate (cred ca) normala si sunt foarte atenta la ce consum.Asa cum v-am mentionat inca din primele randuri ale acestui articol TVR2 a gazduit cea mai frumoasa emisiune despre dieta .Toata lumea a fost numai ochii si urechii pentru ca s-a lansat Nutrivita.Daca nu stitii de acest am sa va spun eu chiar acum. Nutrivita s-a infiitat inca din anul 2007,cu scopul de a oferi o nutritie speciala pentru o viata cat mai sanatoasa.Produsele comercializate corespund unei alimentatii cat mai echilibrate si unui stil de viata cat mai sanatos.Nutrivita are parteneriat cu firme de renume ,cu e Gerlinea,ISOSTAR, Cereal Bio ,Allergo si multe multe altele.

Emisiunea era gata sa inceapa iar lumea incepea sa vina din ce in ce mai multa.Eram asa de surprinsa si nu-mi venea sa cred ca sunt si eu prezenta aici.Lumea era curioasa sa afle despre aceste produse.Cu astfel de suplimente intre mese nu va mai fi cazul sa-ti faci griji din cauza foamei si a lipsei de energie.Sunt foarte accesibile si le putem consuma cu totii ,iar organismul le asimileaza foarte usor.Da,cred ca v-ati dat seama ca este vorba despre suplimentele nutritive chiar daca sunt solide sau lichide, au un efect la fel de energizant si sunt potrivite pentru cei care au probleme cu greutatea,in dietele fara gluten,zaharuri sau intr-o nutritie sportiva.Din punctul meu de vedere cred ca publicitatea din mass-media are un impact foarte mare.In primul rand la TV,Internet sau ziare acestea sunt instrumentele care joaca rolul foarte important in viata oamenilor.
Sincera sa fiu pana sa particip la aceasta emisiune nu auzisem de acest site si despre beneficiile acestor suplimente nutritive,sunt consinsa ca multi dintre cititorii mei vor fi interesati de acestea.Biscuiti fara gluten,produse fara lactoza sau batoanele proteice sunt foarte potrivite pentru orice perioada a zilei sau chiar si atunci cand facem sport.Ii putem achizitiona la un pret mai mult decat acceptabil de pe site si ve-ti primi comanda foarte rapid.Va puteti bucura de produsele comandate intr-un timp foarte scurt.

Cu aceste randuri voi incheia acest articol dar nu inainte sa va spun ca in aceasta editie din SuperBlog am participat de la inceput pana la sfarsit,acesta fiind ultimul articol.Mi-a parut foarte bine ca am scris diferite articole in care am luat note frumoase si chiar sunt mandra ca am reusit sa scriu pentru toate probele fara vreo penalizare.Sper ca in editiile viitoare sa fiu la fel de activa asa cum am fost in aceasta competitie.

Acest articol a fost scris pentru ultima proba din SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu