Pagini

miercuri, 4 noiembrie 2015

Produse de make-up la un pret foarte bun.

Acum o luna si ceva am fost cu o buna prietena ,la un make-up artist din orasul meu. Unde am avut  mare placere sa cunosc un asa om pasionat de make-up si tot ce tine de noi femeile.Are multa rabdare si lucreaza cu produse profesionale de calitate foarte buna.Cat am stat ,am studiat si eu un pic produsele ,mi-au placut foarte mult mai ales ca noi nu ne saturam nici odata de produsele pe care le avem si tot timpul vrem cate ceva nou.Ma gandeam in sinea mea ca le-a cumparat de la vreun magazin special unde preturile sunt foarte piperate,dar dupa ce mi-a dezvaluit secretul nu mi-a venit sa cred cat sunt de avantajoase si de bune.



Pe Cosmetice si parfumuri  am gasit foarte multe produse bune care le folosesc toate persoanele care vor sa iasa in evidenta atat un make-up artist cat si noi le putem folosi daca stim cum sa le combinam.Cel mai mult mi-a placut machiajul pe care ii l-a facut la o nunta,iar de atunci nu mai imi iau gandul de la el.Mi-a placut atat de mult incat nici nu ii venea sa se demachez.A avut atata rabdare cu deoarece era cam pretentioasa iar rezultatul a fost unul surprinzator.Mi-a placut foarte mult si de aceia mi-am achizitionat si eu cate ceva de la MAC.Chiar daca am dat cativa banuti pe ele stiu ca sunt produse de calitate,foarte bune ,rezistente si care nu te va dezamagi niciodata.Fata de alte produse care nu sunt dupa asteptarile tale ,acestea sunt foarte bune.
Experiente neplacute intotdeauna am avut cu fondurile de ten.Atunci cand ma aranjam si mergeam la petrecere intotdeauna trebuia sa am cu mine servetelele umede sau chiar demachiantul.Deoarece nu credeam ca sunt produse si asa de proaste ,iar de atunci m-am invatat minte .Nu mai imi trebuie astfel de produse pentru ca in primul rand sunt ieftine si necalitative.Mai bine prefer sa dau ca cativa lei mai mult dar stiu ca iau ceva bun,de calitate si rezistent.Merita sa dam banii pe produsele de firma care sunt foarte mult laudate.


Voi ce produse folositi???Am inceput sa detest produsele ieftine si chiar le si ocolesc.Nu vreau sa ma repet ,dar sa stiti ca asta-i adevarul.Pentru  un machiaj bun iti trebuie produse bune,ca sa poti fi ok pe tot parcursul serii si sa nu ai probleme.
Aceste produse le-am cumparat de pe pagina mentionata mai sus.Comanda se da printr-un mesaj privat pe facebook,iar in maxim doua zile ve-ti prima produsele dorite.


25 de comentarii:

  1. Iubesc produsele de make-up si ma bucur ca voi avea ocazia sa le i-au la un pret mic

    RăspundețiȘtergere
  2. produse de calitate si nuante placute

    RăspundețiȘtergere
  3. produse de calitate si nuante placute

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe nuante,produse excelente.multumim pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase truse ,merita sa folosim produse de calitate in fond e vorba despre pielea noastra.interesant articol.felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-a manat curiozitatea si am intrat pe pagina, unde am descoperit o gama draguta de produse. Super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/Cosmetice-si-Parfumuri-1443228815985125/

      aici le puteti gasi

      Ștergere
  7. calitatea cosmeticelor este foarte importanta pentru sanatatea pielii noastre insa nu intotdeauna produsele cele mai scumpe sunt si cele mai bune; de multe ori platim brand-ul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Produse de calitate la preturi corecte.

    RăspundețiȘtergere
  9. O să-i arăt prietenei mele articolul. Cred că e interesată.

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate cand eram in liceu si nu aveam prea multi bani, alegeam produse ieftine si nu de mare renume. Dar cu timpul am inceput sa apreciez calitatea si acum cumpar produse bune calitativ, de ce nu sa fie si o marca cunoscuta si sa fie la un pret de mijloc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pt fete frumoase produse minunate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase,culori superbe,mi as dori si eu safolosesc asa produse minunate.

    RăspundețiȘtergere