Pagini

marți, 18 noiembrie 2014

Bijuteriile semipretioase un accesoriu frumos...

Pietrele semipretioase sunt fascinante prin culoare,proprietati, din punct de vedere estetic, arată frumos sau decorativ, fiind folosite pentru a infrumuseta bijuteriile.
Eu imi doresc tare mult sa confectionez accesorii  pentru a se bucura cei care folosesc produsele hand-made.Pentru ami incepe noua pasiune imi trebuie uneltele necesare pentru margelit ..cum pe la magazinele de specialitate  nu prea am mai iesit am zis sa imi arunc un ochii pe site-ul GemSale.
Chiar de ieri am inceput sa imi cumpar cam tot ce am crezut ca imi trebuie, insa am fost atenta si la preturi, pentru ca dispuneam de bani putini .Imediat cum am primit coletul l-am rasfoit si am primit ceia ce imi doream.

Cu aceste ace pentru margelit poti incepe pasiunea mult dorita..te ajuta sa poti insira margelele ,snururile.
Lungime acului  de  insirat margele: 12.5 cm, grosime 0.3 mm. Extrem de util cand gaura margelelor este foarte mica sau snurul este gros.









Acest pistol de lipit din silicon este destinat lipirii rapide a diverselor materiale: plastic, metal, textil, cauciuc, piele, atunci cand cu lipirea cu adezivi clasici necesita prea mult timp pentru uscarea lor.







Si acest cleste crimpi care este pentru starns cu 2 locasuri, din care unul are un zimt pentru apasare mai puternica.








Purtarea pietrelor semipretioase sau doar simpla lor asezare in incaperile in care locuim sau lucram, poate aduce echilibru sau contribuie la eliminarea energiilor negative. Frumusetea lor ca simbol al perfectiunii, poate semnifica calea si aspiratia noastra in calitate de oameni imperfecti spre perfectiune, echilibru si armonie. 

Eu am reusit sa confectionez cateva accesorii bijuterii si nu m-am putut abtine fara sa va arat si voua.




Pietrele se pot alege si in functie de zodia in care va aflati:

BERBEC
Ametist, Acvamarin, Aventurin, Carneol
TAUR
Agat, Ametist, Aventurin, Calcedonie
GEMENI
Acvamarin, Agat, Alexandrit,
RAC
Acvamarin, Agat de muschi, Aventurin,
LEU
Calcedonie, Carneol, Chihlimbar,
FECIOARA
Agat de muschi, Agat galben,
BALANTA
Acvamarin, Amazonit, Ametrin, Aventurin,
SCORPION
Acvamarin, Agata de Botswana, Beril,
SAGETATOR
Acvamarin, Agat de foc, Ametist, Azurit
CAPRICORN
Agata, Ametist, Aventurin albastru, Calcedonie
VARSATOR
Agata de muschi, Acvamarin, Ametist
PESTI
Acvamarin, Agat albastru, Ametist

Sa va prezint cele mai importante pietre pretioase si semipretioase :

Diamantul - din punct de vedere estetic, diamantul este un simbol al puritatii si al luminii,bijuteriile decorate cu diamant se potrivesc cel mai bine unei femei pozitive care refuza vulnerabilitatea.

Safirul  - va poate inspira putere, curaj si indrazneala, in sens simbolic, safirul este, de fapt, o materializare a dragostei pure, a sinceritatii, a loialitatii si adevarului. Safirul este o piatra pretioasa potrivita unui inel de logodna sau unei bijuterii purtate cu ocazia unui eveniment.

Rubinul - este o bijuterie a naturii. Simbol al intelepciunii spirituale, al curajului izvorat din inocenta si al unei forte naturale de neinvins, rubinul este considertat o piatra aducatoare de fericire si armonie.

Smaraldul - acest mineral pretios este un simbol al nemuririi, al rezistentei in fata energiilor negativi si nu in ultimul rand, poarta simbolul dragostei eterne.
Ametistul este considerat simbolul spiritualitatii si al multumirii interioare, avand un efect calmant asupra agitatiei fizice si psihice.

Jadul - se crede ca jadul este o piatra cu deosebite proprietati vindecatoare, mai ales in cazul afectiunilor de rinichi, ficat, splina si tiroida.

Zirconiu - sunt ideale pentru innobilarea inelelor de logodna sau a verighetelor, deoarece poarta semnificatii profunde, precum: respect, incredere, intelepciune si este un excelent scut impotriva geloziei si a conflictelor izvorate din neincredere.

Accesoriile vi le puteti cumpara online rapid si ieftin de pe GemSale


Pune bani deoparte pana de Black Friday, www.gemsale.ro promite cele mai mari reduceri dintre site-urile de profil.

5 comentarii:

  1. Buna,

    Ma numesc Bitu Mihai si vreau sa te anunt ca au inceput inscrierile pentru concursul organizat de Mediapress Advertising SRL cu premii in valoare de 900 euro ( Locul 1 – 500 euro, Locul 2 – 300 euro, Locul 3 – 100 euro) si am fi onorati sa te numeri printer participantii la concursul nostru.

    In data de 10 decembrie vom da startul pentru publicarea de articole, asa ca nu mai este mult timp in care sa te poti inscrie la concurs.

    Pentru ati putea creea cont, trebuie sa intri pe www.bloghub.ro , platforma dezvoltata de noi pentru a putea organiza concursuri pentru bloggeri cat mai corect si cu o jurizare cat mai transparenta.

    Te asteptam sa te inscrii !

    Multumim !

    Bitu Mihai,
    SEO - Mediapress Advertising

    RăspundețiȘtergere
  2. woooooooow, mi-a placut ce am vazut, frumoase bijuetrii, mi-a placut si articolul despre pietrele pretioase si despre zodii .... felicitari pentru ceea ce faceti! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte documentat articolul tău. Habar nu aveam de multe, nici măcar de topaz ca fiind piatra gemenilor. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiam ca Ametistul e piatra norocoasa a Varsatorilor...si ce oferte bune au acum cei de la GemSale..nu ma pot desprinde de site-ul lor!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu ador bijuteriile cat mai simple din pietre simipretioase

    RăspundețiȘtergere