Pagini

joi, 13 noiembrie 2014

De toate pentru totii

Update: 15 Noiembrie .Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul dwyn.ro in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!

Off..cand vine vorba despre electocasnice, nici nu vreau sa imi amintesc...Aparatele electrocasnice sunt aparate care functionează cu energie electrică si se folosesc pentru usurarea treburilor casnice in gospodărie proprie.
Mie cat de curand mi s-a stricat masina de spalat :( si acum cu reducerea de Black Friday vreau sa imi cumpar alta la un super pret...

Am gasit pe Dwyn,un site care merita nota 10,are televizoare,electrocasnice,cabluri ,telefoane jucarii...pe Dwyn gasesti tot ce vrei pentru toata lumea.
Eu mi-am ales masina de spalat Indesit
cu super avantaje si multe calitati.
Înainte de a spăla rufele, acestea trebuie întotdeauna sortate: rufele albe, cele colorate, sintetice, delicate, de lână. Acestea nu ar trebui introduse amestecat în cuvă pentru o spălare. Indicațiile de spălare de pe etichetele hainelor trebuie respectate. Cele mai dificile pete se scot cu inălbitor inainte de spălarea hainelor in mașină. Hainele din materiale delicate ar trebui spalate folosind un program special al masinii. Inainte de punerea în masina de spălat a rufelor, acestea ar trebui căutate in buzunare pentru a nu fi lăsate mici obiecte de metal (monede, agrafe), care pot deteriora utilajul. Hainele ar trebui închise la nasturi sau la fermoare înainte de a fi puse în masina de spălat.
Doza de detergent trebuie potrivită în functie de gradul de încărcare al masinii. Pentru conservarea masinii, aceasta ar trebui pusă în funcțiune de câteva ori pe an pentru un ciclu de spălare, fără încărcare cu rufe.

Un site cunoscut de pana la 10 ani vechime online, existenta unui magazin fizic unde se pot proba,vedea produsele preferate.Calitatea produselor sunt originale, cu certificat de garantie de producator.
Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului si se afla in ambalajul original al producatorului.

V.am convins?de ce merita sa cumparati de pe Dwyn?
Aveti mai multe metode de plata cash,cu cardul...



Pregateste-te de reducerile Black Friday la dwyn.ro! Vino alaturi de prieteni si famile zi de zi si urmareste promotiile saptamanale! Aboneaza-te la newsletter ca sa fii primul care afla promotiile de Black Friday

17 comentarii:

  1. un magazin bine aprovizionat si cu oferte bune

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar am nevoie de o masina de spalat noua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela Tatiana Rotaru
    interesant articol,interesante lucruri,imi place masina de spalat

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine argumentat si convingator articolul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Celor mai multe dintre noi li se intampla sa li se strice cate un aparat electrocasnic tocmai cand au mai multa nevoie de el.Deci util articolul cand este vorba de preturi accesibile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru informatii..ca sa fiu sincer nu stiam acest site..pe mine tot o masina de spalat rufe m-ar interesa si daca au promotii bune, cu atat mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vizitat acest site la recomandarea ta, mi se pare un site util, in care gasesti tot ce vrei, in domeniul electronice si electrocasnice..o masina noua de spalat rufe, nu mi-ar strica...imi place cea pe care ai ales-o !

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar o masina de spalat noua imi trebuie.
    Multumesc de recomandare:)

    RăspundețiȘtergere