Pagini

vineri, 28 noiembrie 2014

Totul despre Hostel

Cum bine stim cu totii,un hostel este cunoscut ca si hotel pentru tineret,care este o unitate unde te poti caza ,are dormitoare si bai comune ,pentru cei cu buget restrans.
Pana acum nu am mai auzit de hostel,dar cautand si interesandu.ma pentru sarbatorile de iarna in special Craciun,am gasit un Hostel la preturi avantajoase ,unde ne putem bucura de peisajul frumos care ni-l ofera si de ofertele care le avea.
Sa va spun ce inseamna hostel in primul rand ,apoi sa va spun la ce pregatiri de sarbatori ne-am gandit.
Hostelurile ofera cazarea în dormitoare comune cu mai multe paturi simple sau paturi etajate, cu plata per pat ocupat,ofera  posibilitatea de gătire si păstrare a hranei în bucătării comune, complet echipate, accesul la masini de spalat si uscat rufe, internet, receptie 24h, activitati de socializare si autogospodarire.
Hostel-urile se găsesc in principal in orasele mari, zone turistice si in marile centre universitare.
Cred ca v-am starnit curiozitate nu?in momentul de fata in Romania sunt multe Hosteluri sau care sunt judetele cu cele mai multe hosteluri..

Eu am ales orasul Brasov,pentru ca imi place tare mult,orasul, in special iarna,aici sunt nasii mei si cu aceasta ocazie nu putem relaxa si petrece mai mult timp.Cum apartamentul lor este mic si noi plecam cu grupul ,am ales Kismet Dao Hostel.
Brasovul este situat in centrul tarii,cunoscut si datorita Festivalului International''Cerbul de aur'',ce se tinea aproape in fiecare an.Datorita pozitiei geografice permite dezvoltarea multor activitati economice ,cultuale si sportive.
Se afla in Brasov la 1,5km de Biserica Neagra si Piata Sfatului,cel mai mult mi-a placut ca ofera clientilor cafea şi ceai nelimitat, precum şi acces gratuit la internet Wi-Fi.
Vom ajunge in Brasov cu transportul nostru sau ,daca afara va fi asa de rau vom alege sa mergem cu trenul iar de la gara ne va prelua un domn care ne va conduce la hostelul ,nu sunt decat 2.3km de la gara la hostel minunat.Abia astept.
Sa va prezint cateva imagini la hostelul unde vom ajunge si vom petrece sarbatorile.
Vreu sa mentionez ca imi doresc sa petrec sarbatorile de iarna in Romania pentru ca sunt roman,nu vreau si nu imi doresc sa plec in alta tara vreau sa stie toata lumea ca sunt roman prin faptul ca am haine si le port cu mandrie culorile tricolorului si ma refer la cele trei culori rosu, galben si albastru.
Cantecul patriot care nu-l voi uita vreodata ''Trei culori''

Trei culori cunosc pe lume
Ce le tin de-un sant odor,
Sunt culori de-un vechi renume
Suveniri de-un brav popor
Rosu-i focul ce-mi străbate,
Inima-mi plină de dor
....................
Auriu ca mândrul soare
Fi-va'l nostru viitor
..................
Iar albastrul e credinta
Pentru tara ce-o nutrim
..................
Iar când, fratilor, m'oi duce
De la voi s'oi fi să mor
Pe mormânt, atunci să-mi puneti
Mândrul nostru tricolor.

2 comentarii:

  1. Ei, uite eu nu am știut de hostel. Este foarte bine că există asa ceva, pentru cei cu bani mai puțini. În fond mergi să te distrezi, nu să admiri mocheta și perdelele.Dacă te duci, îți urez din tot sufletul sa-ți fie bine și sa-ți încarci bateriile la maximum.Weekend de excepție, să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu aveam habar ce inseamna un hostel; multumim pentru informatii

    RăspundețiȘtergere