Pagini

joi, 27 noiembrie 2014

Intamplarii hazlii

De data acesta nu mai particip la nici un concurs ,asa cum v-ati obisnuit,raspund la o provocare foarte hazlie data de blogul Vienelei.La concursuri nu am nici o inspiratie ,pentru ca trebuie sa scriem despre o tema anume si ma chinui asa de mult sa fac numarul de cuvinte...de data acesta pot scrie cat vreau si despre ce vreau...si va provoc si pe voi sa participati la aceasta''campanie''.
Tot ce trebuie voi sa faceti este sa scrieti o poveste inspirata de umbrela lui Vavaly  si sa lasati un comentariu pe blogul sponsorului.
O intamplare hazlie si nu prea sa va povestesc de cand am fost plecata ''in luna de miere''.
Noi am plecat cu un grup .pentru ca nu aveam masina si ne descurcam greu fara transport si ne.am mai luat cativa prieteni sa petreaca cu noi...Am fost plecati in Harghita,am vizitat multe atractii si obiective turistice ,dar cel mai mult mi.a placut la Hanul Secuiesc care e situat la Baile Tusnad .
Cazati o seara ,dupa o zi obositoare si un dus'' fierbinte'',ne-am strans totii intr-o camera si acum ce sa facem ,ca nu aveam somn....aveam televizor in camera,si urma sa fie un meci de fotbal,dar cum noi nu aveam stare sa stam,ce ne-am hotarat sa iesim in oras,2 dintre soferi bausera dar al 3 nu.
Am plecat noi si cu inca un cuplu in oras ,si restu vroiau sa se ''odihneasca''.(dar saraci se gandeau numai la nebunii)
Am intrat la Han unde era o atmosfera frumoasa,placuta, si aproape tot ce iti doreai ei aveau,am stat acolo pana cand miezul noptii...Acum nou ne era frica sa mai ajungem pensiune ,nu era asa departe,si ne-am chemat in ajutor amicul care nu bause.El saracu ''imbaiat'' aranjat ,a venit dupa noi int.o pereche de sandale(pacat ca nu am poza),pentru ca adidasi ii erau spalatii.
Noi il asteptam in restaurant dar pace ca el sa vina,am tinut legatura la telefon ne-am intalnit cu el apoi ras si ''panarama'' pe tema aceasta ,la pensiune,era liniste toata lumea dormea ,numai noi nu aveam stare,ne gandeam ca vine sefa pensiune si ne da afara.
In cele din urma ne-am linistit si noi , si vroiam sa facem un dus,cand am intrat acolo era apa rece, nici nu puteai sa faci dus,dar am dat asa un pic si dimineata cand ne-am trezit am facut un dus ''calumea'' si am plecat catre o noua destinatie.
Daca voi mai avea ocazia am sa va mai povestesc si alte peripetii din viata mea,care cred ca o sa va placa.
Sper ca v-a placut intamplare si sa scrieti si voi tot ce va trece prin cap.
Tot ce am scris in aceste randuri e adevarat.
Daca si voi aveti astfel de intamplari,povestiti-le ca sa aflam cu totii!!!

3 comentarii:

  1. hqzlie si interesanta intamplare,mult succes ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Povestea ta mi-a amintit de o intamplare de demult... Eram la munte, cazata la un hotel. In timp ce faceam dus, s-a oprit apa calda si eu am ramas cu samponul in par. Noroc ca ne-au lasat macar apa rece... :)
    Multumesc frumos pentru poveste si pentru participarea la joc! :)

    RăspundețiȘtergere