Pagini

joi, 20 noiembrie 2014

Tabletele GOCLEVER

M-am gandit de o perioada de timp sa-mi achizitionez o tableta....dar cum in aceasta perioada nu prea dispuneam de asa de multi banutii,am zis sa profit de ofertele de Black Friday...Am cautat pe mai multe site.uri dar nu prea aveau preturi asa avantajoase la tablete,dar nu in cele din urma am gasit pe GOCLEVER.


Tabletele repezinta, cu siguranta unul dintre cele mai de succes gadgeturi ale ultimilor ani!!!


V-ati gandit sa va achizitionati tableta?trebuie sa tineti cont de urmatoarele lucruri:


1. Cele mai multe tablete au dimensiunea display-ului intre 7 și 10 inch. O tabletă mai mică are avantajul de a fi mai usor de transportat. Tabletele de dimensiuni mici sunt, de asemenea, mai ieftine. Tabletele cu ecrane mai mari sunt preferate pentru filme si jocuri.

2. Important este durata de viată a bateriei: tabletele mai mari oferă de obicei o autonomie mai bună, deoarece acestea au spatiu suficient pentru o baterie mai mare. Tabletele de dimensiuni mici oferă în medie între 4 și 6 ore de utilizare.

3. Sistemul de operare este o alegere importanta:  iOS este alegerea perfectă pentru utilizatorii care doresc o interfata usoară si intuitivă si care doresc o selectie uriasă de aplicatii.

Acum sa va arat si ce model mi-am luat:

Are ecran de inaltă calitate IPS oferă o experiență de neuitat , reprezentare culoare adevărata , vizualizare optimă de site-uri si confort neașteptat de utilizare .Cu modem 3G incorporat oferă acces convenabil si rapid la Internet , oriunde ai fi , vă permite să utilizati tableta si ca un telefon . Dispozitivul poate inlocui cu succes alte dispozitive mobile , nu numai cu privire la deplasările .Acest dispozitiv e  ideal pentru persoanele care lucrează în afara biroului si  petrece o multime de timp cu copiii lor in parcuri si locuri  de joacă sau de a folosi transportul public fără conexiune WI-FI .


Goclever a furnizat  solutii in domeniul produselor electronice de larg consum si a oferit cel mai bun raport calitate-pret, de mai bine de 7ani.Ofera echipamente electronice inovative si usor de utilizat ce indeplinesc cerintele clientilor la cele mai bune preturi.

Strategia lor a fost apreciata de milioane de clienti in peste 20 de tari: Austria,Bulgaria,Croatia ,Cipru.Franta,Germania,Italia,Spania,Romania,Ucraina etc.

Sediul central al GOCLEVER este situat in Polonia. Productia este realizata in Shenzhen (China), iar cercetarea si dezvoltarea sunt supervizate de o echipa de experti din Europa, unde sunt dezvoltate noi proiecte si produse.


Tu ai o tabletă preferată? Sau dacă ai deja una, ce lucruri iti plac sau displac la ea?

3 comentarii:

  1. Ghizdavu iuliana simona ;am o tableta primita cadou ,imi este foarte utila deoarece nu pot sa stau prea mult pe scaun sa scriu deoarece am probleme cu coloana si stau in pat si imi fac treburile cu ea

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim de informatii; nu stiam mare lucru despre tabletele GoClever

    RăspundețiȘtergere