Pagini

luni, 24 noiembrie 2014

Dantura e cea mai importanta...

Uneori observam , pe suprafata dintilor, pete colorate ca urmare a fumatului, consumului de bauturi colorate (cafea, ceai, vin rosu). Rezolvarea, in aceste situatii poate simpla ,periajului dentar (mult mai importante decat felul pastei de dinti pe care o utilizam). Sunt insa situatii in care, pe suprafata dintilor, exista mici imperfectiuni (neregularitati) de forma care impiedica accesul periei de dinti, ceea ce face imposibila indepartarea "petelor" , oricat de "energici" am fi in timpul periajului.
In aceasta situatie trebuie sa mergem la cabinet stomatologic,care va folosi un aparat special pentru curatarea lor.Cateodata modificarile de culoare poate proveni si de la existenta unor plombe care este diferita de nunata decat cea a dintelui. Plombele in timp capata o nuanta mai inchisa decat cea a dintelui si cu substanetele de albire totul va fi ineficient in astfel de cazuri.

Stomatologia este stiinta care se ocupa cu tratarea bolilor care apar la nivelul cavitatii orale.
Recomand cu mare drag Cris Smile un cabinet situat in Bucuresti,care e la dispozitia oricui.
Nu conteaza motivele pentru care dintii naturali pot sa cada.Cu implant dentar medici cabinetului Cris Smile va poate ajuta sa va recapatati zambetul.

Un implant dentar nu e altceva decat o radacina dentara artificiala .
Pierdera dintilor naturali reprezinta o etapa traumatizanta in viata oamenilor .
Pacientii cu implanturi dentare se pot reintoarce la o viata normala .
Incepeti cu o programare la Cris Smile si de restu se va ocupa medicii iar beneficiarii,cei dintai si cei din urma ,sunt toti cei care cu mic cu mare, v-ati hotarat sa faceti ceva pentru infrumusetarea danturii...

Cum a fost prima vizita la medicul stomatolog?Voi aveti probleme cu dantura?

9 comentarii:

  1. Zambetul aduce fericire cu el. Neaparat trebuie sa ne pastram un zambet frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. prima vizita - infricosatoare, insa, in timp, am inteles ca e mai usor sa previi decat sa combati!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-era foarte frica dar cand am fost nu am simtit nimic :D

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos si interesant articol,bv. :) ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai cand ma gandesc ma apuca fiorii....
    Fb Iacob Elena

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-e foarte frica de dentist....am emotii de fiecare data...Si probleme am mai mereu desi le rezolv pe masura ce apar ;)

    RăspundețiȘtergere