Pagini

joi, 27 noiembrie 2014

Manichiura = Farmec

Intotdeauna mi.a placut sa fiu ingrijita,sa am unghiile frumoase.Eu cred ca ingrijirea unghiilor reprezinta pentru majoritatea femeilor un detaliu al propriei personalitati, ce necesita intreaga atentie.Dar nu intotdeauna putem avea unghiile perfecte,din cauza unor incidente ele ,pot suferi .
 Conceptia mea e,  ca mainile reprezinta carte de vizita, iar daca unor maini ingrijite, curate si hidratate adaugam si o manichiura originala, cu siguranta, veti da o impresie buna celor din jur.
De ceva timp unghile au devenit ,pentru pictorii si adevarati profesionisti ''panza de pictura''.
Pentru o manichiura reusita nu intotdeauna avem banutii sa mergem la profesionstii sa avem unghii cu un model mai complicat si noi putem face cu putina imaginatie si efort,o manichiura de invidiat.
Va trebuie un ''ritual'' special pentru pregatirea unghiilor inainte de a incepe procesul ojei,taierea pielitei ,forma unghilor(daca nu o aveti), pilirea si apoi va trebuie o mini colectie de oje si lacuri necesare pentru inceprea manichiurei perfecte.
Modelele sunt multe acum depinde de fiecare cum se pricepe.

Acest model l-am avut cand am fost mireasa.


Stiati ca...3 culori sunt suficiente pentru imbinarea mai multor culori pentru un singur model, fiindca risti sa incarci modelul si sa te alegi cu o ''sorcova ''.
Eu sunt mai pasionata de unghii si de modelul pe care as vrea sa il aplic si am decis sa imi cumpar cateva oje pentru colectia mea...''ca avem prea putine''..Farmec mi.a fost de ajutor intotdeauna pentru ca atunci cand aveam o problema sau cand ramaneam in pana de idei imi aruncam un ochii la ei pe site si imediat comandam.


Lacurile Farmec Collection 2014 mi-au stranit un interes mai aparte si nu m-am lasat pana cand nu mi-am luat si eu ceva oje ,de toamna iarna care imi trebuiau pentru mine si pentru a-mi incepe afacerea mea.

 

De curand am facut si eu cursul pentru realizarea unghiilor tehnice(gel). 



Sunt multe etape prin care unghiia trece pentru realizarea unui model .O sedinta dureaza intre o ora si jumatate si 3 ore, depinzand de modelul dorit.In urma acestei tehnici clientele se pot bucura de o manichiura superba aproximativ o luna .

Eu intotdeauna am folosit lacurile si ojele de la Farmec ,pentru ca sunt persistente si pentru protejarea culorii, un luciu intens care ofera un volum instant, va sugerez să aplicati după uscare un strat din Gelul TopCoat.

Pentru a vizita si a fi la curent cu toate noutatile de pe Farmec va recomand sa urmariti pe Facebook si Twitter.

Si pentru incheiere sa va prezint cateva modele de unghii realizate de prietena mea,ca eu inca nu m-am acomodat cu modelele si nici experta.






Cu acest articol particip la campania Superblog 2014!!

4 comentarii: