Pagini

sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Prajitura Alba ca zapada

Uitandu.ma la o emisiune TV ,in care  se gatea o prajiturica ,mi-a placut si mi-a starnit interesul si am zis ce ar fi sa incerc si eu...zis si facut si mi-a iesit din prima,ca e pricepere ,ca e noroc gustul spune tot...Miam ,miam ,miam....

Prajitura Alba ca zapada

Ingrediente foi:
  • 6 lg ulei-12 lg lapte
  • 3 oua
  • 6 lg zahar
  • o lingurita bicarbonat stins cu otet
  • faina cat cuprinde,


Ingrediente crema:
  • 200 grame ciocolata, 
  • 2 linguri cacao,
  • un pahar lapte, 
  • 250 g unt, 
  • 250 g zahar,
  • 5 oua, 
  • 2 linguri faina,

Mod de preparare:

Se mixeaza ouăle cu zaharul, uleiul, laptele, bicarbonatul stins si faina, se imparte aluatul in 6 si se coc foi pe dosul tavii in cuptorul incins.


Se mixeaza ouăle cu zaharul, laptele, faina si cacaua si se pun la fiert. Cand este suficient de încinsa se pune si ciocolata, iar cand crema se ingroasa suficient se stinge focul si se pune untul.


Se umplu foile cu crema de ciocolata si se da prajitura la rece pana a doua zi cand se taie si se poate servi.


Spor la gatit!!

Un comentariu: