Pagini

miercuri, 5 noiembrie 2014

Fantana de ciocolata Zass

Oricine cred ca viseaza la o fantana de ciocolata chiar la el acasa...Datorita reducerilor de Black Friday am rasfoit si eu internetul zilele acestea ,macar sa cumpar si eu ceva produse la reducere...am gasit multe oferte,multe lucruri dar cel mai mult m-a incantat aceasta fantana de ciocolata care si tu o poti avea daca accesezi www.elanko.ro
Ciocolata este un produs alimentar obținut dintr-un amestec de cacao, zahăr, uneori lapte și unele arome specifice. Ciocolata este servită, de obicei, sub formă de tabletă, baton, praline, înghețată sau alte produse de cofetărie.
Deși ciocolata este mâncată de plăcere, consumul de ciocolată cacao/ciocolată amăruie a fost dovedit a afecta benefic sistemul circulator.La mine in familie chiar se mananca ciocolata si de aceia am si comandat aceasta fanta superba...Recomand cu mare drag tuturor..
.

Mi-as lua mult mai multe produse dar toate in limita bugetului...voi ce produse v-ati luat de Black Friday?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu